« Laatste bericht | The Kooks » | Vaststelling » | Mystery » | Wat ik nu net niet wou weten... » | ¡Viva España! » | Etentje » | Celebrity Deathmatch » | Where is my mind? » | Aaaaaaaargh » | Voe de westvloaminh'n »

And House Music Was Born...

Nooit ben ik een discotheekganger geweest, laat staan een megadancingfrequenteerder, maar de weinige keren dat ze mij in zo'n etablissement binnenkregen, peer pressure you now, heb ik me toch wel geamuseerd en hier en daar is wel iets blijven hangen van die pompende muziek, wat resulteerde in zwetende (lekkere) lijven. Even grasduinen in het verleden en speuren op youtube levert alvast hetvolgende op:







Vond ik jammergenoeg niet :
'Cherry Moon - Needle Destruction' en 'DJ Manu - The Shaker'.

O ja, dit nog. Weet er iemand welk plaatje de titel van deze post bevat? Ik hoorde het vorige vrijdag, maar ik kan het niet thuisbrengen en ik was iets te aangeschoten om het aan de DJ te vragen.