« Laatste bericht | ¡Viva España! » | Etentje » | Celebrity Deathmatch » | Where is my mind? » | Aaaaaaaargh » | Voe de westvloaminh'n » | Alles kits » | Zonder verder commentaar » | Kwaliteitsjournalistiek » | franse panne »

Wat ik nu net niet wou weten...

Deze namiddag op het werk had ik het genoegen samen te werken met een vrouwelijke collega. Het was een genoegen, tot ze het out of the blue nodig vond te vertellen dat haar twee katten last hadden van vlooien. Niets vermoedend werkte ik nog even verder. Tot ze kwam aan de volgende passage in haar verhaal: ze was zelf al een keer of 50 gebeten door diezelfde vlooien, haar ganse huis zat er namelijk vol van. Sedert dat moment heb ik het gevoel dat ook ik last heb van vlooien. Zeg mij dat dat niet kan!

Volgens mij kan je wel gebeten worden door vlooien, maar hebben mensen daar geen last van. Wel van luizen. Denk ik.
Hoop ik voor jou.. ;o)

Het is perfect mogelijk
Dat zeg ik u :p

ja volgens mij kun je vlooien vangen via je collega. :-)

Een reactie posten