« Laatste bericht | Voe de westvloaminh'n » | Alles kits » | Zonder verder commentaar » | Kwaliteitsjournalistiek » | franse panne » | Vreemd » | Doorgeefluik » | Guess who's back » | Out of service until further notice » | L'histoire se répète et se répète et se répète... »

Aaaaaaaargh

Die reclame voor het klarafestival met die zeemeermin heb ik nu wel gezien, dank u VRT, u mag er mee ophouden want ze irriteert me mateloos, iedere keer meer en meer.

Hooray, ik ben dus niet de enige die horrified en met rechtop staande haren op de armen hopeloos wegren van mijn televisietoestel als die reclame begint!

ma allez da is toch kweeniehoewijze reclame?
gelijk ook jan decleir die in de guldensporenslag een leeuw nadoet en de leliaards vragen wat hij daar zit te doen, mwaha :)

Die reclame zelf vond ik de eerste keer ook goed, daar gaat het mij niet om. Het is gewoon zo dat de VRT bepaalde reclamekes enorm frequent toont, waardoor ze vroeg of laat beginnen tegen te steken.

Een reactie posten