« Laatste bericht | Mystery » | Wat ik nu net niet wou weten... » | ¡Viva España! » | Etentje » | Celebrity Deathmatch » | Where is my mind? » | Aaaaaaaargh » | Voe de westvloaminh'n » | Alles kits » | Zonder verder commentaar »

Vaststelling

Het is niet slim om een mountainbiketocht van 60km door de Vlaamse Ardennen te willen ondernemen als je ten eerste 4 weken geen fiets hebt aangeraakt (noodgedwongen stil gelegen ten gevolge van het operatietje) en als je ten tweede de avond ervoor iets te lang hebt doorgezakt (en bijgevolg heel weinig geslapen hebt).
Het gevolg laat zich raden: na een kleine 45km krampen van in mijn tenen tot aan mijn oren en eigenlijk niet echt weten hoe ik teruggeraakt ben. Ach ja, no pain, no gain...

gewoon op de loopband in de fitness, met een koptelefoontje en TV, meer moet en mag dat niet zijn voor mij :pp

Een reactie posten