« Laatste bericht | Celebrity Deathmatch » | Where is my mind? » | Aaaaaaaargh » | Voe de westvloaminh'n » | Alles kits » | Zonder verder commentaar » | Kwaliteitsjournalistiek » | franse panne » | Vreemd » | Doorgeefluik »

Etentje

Bij deze verzoek ik om uw kennis ter zake. Wat is uw voorkeursrestaurant en waarom?
(Bij voorkeur in de driehoek Kortrijk-Ieper-Roeselare, al mag verder natuurlijk ook)

euhmmmm ik kan alleen voor stad Antwerpen spreken, en Docks restaurant is altijd een bezoek waard, da's dus docks en dan dot be, he. Zalig eten, superbediening, goeie ligging aan de Schelde.

Goh, kben nie zo thuis in die regio al ben ik nog wel is in Roeselare gaan eten maar kzou begot de naam van da ding nimeer weten :-)
In de sporthal van Roeselare kom ik al iets regelmatiger maar das nie echt als restaurant te bekijken natuurlijk ;-)

het beste restaurant van de benelux is Vesuvio, in luxemburg stad. Echt geniaal lekker!

En om het wat dichter bij huis te houden: De piraat in Nieuwpoort!
All you can eat! En prachtige setting, een echt piratenschip.
En die scampi's... Mmmmm die scampi's....

In Roeselare is Bistro Bello altijd een goed idee. 't Zal wel iets met mijn Italiaanse roots te maken hebben maar de pasta is er overheerlijk. In't weekend is reservatie wel aan te raden.

Een reactie posten