« Laatste bericht | Vreemd » | Doorgeefluik » | Guess who's back » | Out of service until further notice » | L'histoire se répète et se répète et se répète... » | Wat gaat er om in jouw onderbewustzijn? » | Help » | Pluto gedegradeerd tot dwergplaneet » | Sporza vs. NOS Studio Sport » | Canvascrack »

franse panne

Rarara, wat is het?

Een gebakje? :P

Kunt u iets specifieker zijn? :)

Er bestaat ook een Boomse panne... en da's geen gebakje ;-)

een frangipanne? Toch? Zo'n vreselijk slecht koekje...

We have a winner!
L-I-E-S-E!

Ik lust dat ook niet echt, die amandelsmaak is er mij te veel aan.
Maar ik heb dit gewoon vermeld omdat ik het vond op een recept dat mijn moeder ooit eens had gekregen van een oud vrouwtje. Ik moest echt lachen toen ik dat zag :)

ik vind frangipannes ook niet te vreten. Voor mij is het de kokossmaak die het nalaat, en de droogte van het koekje. Nee danku
btw, waar mag ik mijn fles champagne afhalen?

Champagne? Heb ik dat dan beloofd? :p

Een reactie posten