« Laatste bericht | Een halfuur natuur (of toch een minuutje) » | Sporten is gezond » | DT-fout » | Commercieel geruit » | Morgen » | Begrijpe wie begrijpe kan... » | Snotvalling » | Dansen op TV » | Luxe-dilemma » | Dakar-dode = dode Dakar? »

Stokje

Twweet wierp met HET stokje op haar blog en ik kon het nog net vangen voor het op de grond viel:

Vier baantjes die je in je leven hebt gehad:
- op het land werken en bloemkolen in 'rozekes' snijden bij een boer
- koerier (manusje-van-alles)
- software ingenieur
- projectingenieur

Vier films die je niet vaak genoeg kunt zien:
- Silence Of The Lambs
- The Matrix
- Point Break
- American Beauty

Vier plaatsen waar je gewoond hebt:
- Menen
- Oostende
- Leuven
- Geluwe

Vier televisieprogramma's waar je graag naar kijkt:
- Het journaal
- Cold Case
- De Laatste Show
- Ter Zake

Vier plaatsen waar je op vakantie ging:
- La douce France
- Kenia
- Toscane
- Polen

Vier websites die je dagelijks bezoekt:
- Google
- Mountainbike.be
- Hotmail
- 2 weblogs zeker: liese en duvelman

Vier dingen die je graag eet:
- Pastaaaaaaaaaaaaa
- Frieten (niet te veel want slecht voor de conditie enzo :p)
- Een bicky burger (ook niet te vaak)
- Misschien maak ik beter een lijstje van wat ik niet graag eet...

Vier plaatsen waar je liever bent dan nu:
- misschien in Kenia?
- op mijn mountainbike?
- hangt eigenlijk af van te veel zaken
- moeilijke vraag dus!


En nu smijt ik het stokje, al twijfel ik eraan dat iemand het zal vangen :p

denk wel dat iemand het zal vangen hoor :)
geef me gewoon even tijd. Nogal 'n drukke week in't verschiet, maar hou "iedereens favo blog" -> de mijne ;) in de gaten ...

ps je vernoemt trouwens nogal wat "zaken" die me erg bevallen :)

Verdorie, en liese had het ook al gevangen. Niet beginnen vechten é!

ben zo geen vechtersbaas en zéker niet met meiskes ;)

Duvelman en ik gaan niet rap vechten hoor...

Great work!
[url=http://wybdmmja.com/qfra/imit.html]My homepage[/url] | [url=http://hirmsecw.com/dfsm/qlit.html]Cool site[/url]

Great work!
My homepage | Please visit

Great work!
My homepage | Please visit

Nice site!
http://wybdmmja.com/qfra/imit.html | http://rcuyyngk.com/uazw/qujg.html

Een reactie posten