« Laatste bericht | DT-fout » | Commercieel geruit » | Morgen » | Begrijpe wie begrijpe kan... » | Snotvalling » | Dansen op TV » | Luxe-dilemma » | Dakar-dode = dode Dakar? » | Dom blondje » | Trace.TV »

Sporten is gezond

Schade na een anders plezante MTB-tocht:

  • kapotte knie
  • pijnlijke elleboog
  • verstuikte hand

Gelukkig doen we het graag :)

Toertoht gedaan of zomaar een toerke?
Mijn voorkeur gaat uit naar de koersvelo. Tijdens 't mountainbiken lig ik meer naast m'n fiets dan ik erop zit. Technisch fietsen met de mtb, pffffff. Ben meer de zomerse vlakke toerder met de mtb. Maar als 't op koersfietsen aankomt, gas geven

Toertocht in Diksmuide!

Tijdens de winter komt mijne koersfiets niet uit de garage, in de zomer de zaterdag met de mountainbike, de zondag met de koersfiets.

sukkelgat, dan sport je en kom je er halfdood vanaf!

het heeft meestal wel zijn charmes ze, bijvoorbeeld volledig onder de modder aankomen :p

Super van een "echte" fietser te lezen :) die zwaar gaat, weer of geen weer. Ik, ik modder maar wat aan.

Aanmodderen, ideale mentaliteit om te gaan mountainbiken in de winter :D

aan de mentaliteit zal 't hier niet liggen :)

Een reactie posten