« Laatste bericht | Commercieel geruit » | Morgen » | Begrijpe wie begrijpe kan... » | Snotvalling » | Dansen op TV » | Luxe-dilemma » | Dakar-dode = dode Dakar? » | Dom blondje » | Trace.TV » | Ariel Sharon »

DT-fout

Vandaag in Het Nieuwsblad:

Thuisspeler Lleyton Hewitt (verliezende finalist vorig jaar) en Mary Pierce (winnares elf jaar geleden) hebben de tweede ronde niet overleefT.

Zo'n joekel van een dt-fout en ik heb de indruk dat het de laatste tijd geen alleenstaand geval is in bovenvernoemde krant. Ik krijg er bijna het vliegend schijt van!

En ik maar m'n best doen in de klas om 't goed aan te leren. Tssk! Kanker!

:-) vreselijk om lezen....maar ik ben ook niet foutloos hoor

Niemand is perfect :)

Maar van een krant die zichzelf nu en dan omschrijft als kwaliteitskrant, mag toch iets meer verwacht worden, denk ik...

Luister, ze hebben daar volk genoeg voor me dunkt. Eer een artikel de persen haalt heeft een hele redactie 't haas tonder ogen gekregen. Geen excuses. 't NieuwsblaT ging zwaar uit de bocht!

Een reactie posten