« Laatste bericht | Sporten is gezond » | DT-fout » | Commercieel geruit » | Morgen » | Begrijpe wie begrijpe kan... » | Snotvalling » | Dansen op TV » | Luxe-dilemma » | Dakar-dode = dode Dakar? » | Dom blondje »

Een halfuur natuur (of toch een minuutje)

Wist je dat...

  • de strepen van een zebra voor afkoeling zorgen?

  • dat er meer mensen gedood worden door nijlpaarden dan door enig ander dier?

  • leeuwen tussen de 30 en 40 keer paren per dag in de paartijd?

  • een luipaard zijn prooi meestal tot boven in een boom trekt?

  • ik ooit nog eens opnieuw naar Kenia wil om nog zo'n foto's te nemen?

wauw, je bent duidelijk een avontuurlijke tiep. De weetjes wits ik al, maar de foto's erbij zijn erg fijn om kijken.
Zelf gemaakt zeg, sterk.

Avontuurlijk is veel gezegd. Ik had het geluk dat een jaar of drie geleden vrienden van mij in Nairobi werkten en ik ben die tweemaal gaan bezoeken :)

ah :) dan is 't in orde ;)
zo zou ik ook avontuurlijk zijn.

Een reactie posten