« Laatste bericht | R.I.P. Freddy » | L&H » | Le patois du Nord » | Vraag » | Zot » | Mijn hart bloedt » | Kenia » | Verdomme » | Jour de merde » | Stil »

De soundtrack van mijn leven

Concept: zet je Winamp (of ander MP3-gedrocht) op shuffle en de eerste twintig liedjes zouden de soundtrack van je leven moeten weerspiegelen. Ben dat ergens tegengekomen op één of andere blog.

Opening credits: Semisonic - Closing Time
Waking up scene: Fugazi - Turkish Disco
Getting ready scene: Flip Kowlier - Welgemeende Fuck You
Car driving scene: Johny Turbo - Maandag
High school flashback scene: The Charlatans - The Only One I Know
Nostalgic scene: Limp Bizkit - Stuck
Angry scene: Sarah - What I Need (Mellow Mix)
Painful scene: Metallica - Until It Sleeps
Break-up scene: Keith Caputo - Let's Pretend
Sad, breakdown scene: Arno - La Fête
Nightclub, dance scene: The Neon Judgment - TV Treated
Buddy, sidekick scene: Men Without Hats - Safety Dance
Secret love scene: Urge Overkill - Girl, You'll Be A Woman Soon
Life’s ok: White Town - Your Woman
Love scene: Timbaland Feat. Tyssem - The Way I Are (French)
Kissing scene: Terence Trent D'Arby - Wishing Well
Relaxing scene: DJ Vadim - The Terrorist
Action, fight scene: Snoop Doggy Dog - Lay Low
Victory scene: U2 - In The Name Of Love [Pride]
Closing credits: The Pixies - Monkey Gone To Heaven

Qua kwaliteit - hier en daar zelfs een pareltje - valt het allemaal nog mee, wetende welke rommel er nog verscholen gaat tussen de rest van de 3000 nummers. Al lijken de songs hier en daar niet echt te verzoenen met de scenes. Mogen zich er ook eens aan wagen: Lentesneeuw en Life is a dance. Ah, what the heck, al wie wil mag er zich ook aan wagen, maar verwittig me dan, dan kan ik het komen nalezen. But, don't cheat, of de toorn der Mzungu zal over u nederdalen.

Er staan er zelfs tussen die ik goed vind... ;-)

Btw, happy new year mzungubeer

Het rijmt zelfs.

Ajajaj! Ik wou net zeggen: mijn media player staat zo'n vijf minuten op... altijd op shuffle... hou u vast: "Laat me alleen, alleen met al m'n verdriet" op dit moment *slik*??

Maar goed, ik neem dit stokje in ontvangst en probeer op het goeie moment de media player aan te zetten ;o)

Oei, dees zie ik nu pas! :)

Een reactie posten