« Laatste bericht | Ze zijn terug! » | Open brief » | De Wever, Milquet en andere ergernissen » | Ook dit nog » | Stress » | Aanrader » | Wachten... » | Musical memories of the last three months » | Afgedaan » | Blog block »

Stil

Dat is het hier wel ja.
Voornamelijk omdat ik tijdens de week hier zit. En 's avonds vind je me meestal terug in een kamer op deze locatie.
Impressies van het voor mij toch wel verre Limburg?

  • Voornamelijk vriendelijke mensen.
  • Minder gehaaste mensen ook.
  • En knappe diensters in The Filling Station in Lanaken.

Vanaf maandag zit ik er weer voor een weekje, het zou hier dus wel eens stil kunnen blijven.

O ja, wie is de nobele onbekende uit de buurt die mijn blogje vandaag bezocht (13:52) en hoe is hij/zij hier verzeild geraakt?

Gij wilt graag wat meer ree akties
op uwen blog zeker . Mei nie gezien
kerel. Salu

Effe komen piepen en een welgemeende dank u nalaten :o)
Zal hier nog wel komen verder lezen...

@Duvel: als ik belang had gehecht aan het aantal reacties, dan was ik reeds lang gestopt.

@Lentesneeuw: thx ;)

Een reactie posten