« Laatste bericht | Stil » | Ze zijn terug! » | Open brief » | De Wever, Milquet en andere ergernissen » | Ook dit nog » | Stress » | Aanrader » | Wachten... » | Musical memories of the last three months » | Afgedaan »

Jour de merde

Die heb ik achter de rug. Om nog maar te zwijgen van de voorbije 'semaines de merde'.
Maar vandaag sloeg alles. Details hoeven niet, denk ik, al is het zeker dat ik straks geen vis eet, anders stik ik misschien nog in een graat.

Awel, ik zal es iets zeggen he... Ge gaat NU naar de barkast (of whatever daarvoor doorgaat bij u thuis), ge neemt er uw favo sterke drank uit, ge giet u een dubbele shot uit, ge neemt uw glaske mee richting living, ge laat u prompt in uwe zetel glijden en ge kijkt naar wát je ook maar wil (geen D&N uiteraard)...
Aaaaah, kan het leven niet schoon zijn?
:o)
En o ja, en nog een bedankingsknuffel op deze blog terug voor je knuffel op mijn blog :o))

ps: die tweede 'en' moest er niet staan...

Een reactie posten