« Laatste bericht | Grunge » | En nu nog wat blokskes leggen... » | Gedichtendag » | WORLD WAR III IS COMING » | AKB » | Stokje » | Een halfuur natuur (of toch een minuutje) » | Sporten is gezond » | DT-fout » | Commercieel geruit »

Hulp gevraagd

Na een avondje mens-erger-je-niet tijdens het bekijken van Eurosong '06, kan ik niet beslissen welke de gepaste straf is voor de twee wichten dElla en Dortrien:

  • Dienen we ze zetpilsgewijs een brandblusapparaat toe en verwijderen we dan subtiel de veiligheidspin?
  • Of binden we ze vast aan een auto met trekhaak en geven we ze op deze manier een sightseeing-tour van de Brusselse ring?

Andere suggesties zijn ook nog altijd welkom.

O ja, voor Bart -Ziet u niet hoe blij ik ben omdat ik dit programma mag presenteren?- Peeters en Johnny -Heeft u een bavetje voor mij want het kwijlend gegeil moet nu toch al wel te zien zijn?-Logan mag u ook andere alternatieve, doch even pijnlijke, folteringen bedenken.

voor de beste eurosongcomments check pigletwildebeest.blogspot.com en ook
trshcn.blogspot.com
maar Della en Dorktrien op rectaal op den trekhaak zetten lijkt me bij dit weer ideaal :)

ik ga voor, haak in de beide neuzen, naast elkaar plaatsen en dan kinderen laten touwtrekken, om het eerst over de meet :-)

En wie krijgt deze voorkeursbehandeling, Liese? :)

die twee leyerstrienen vaneigens!

Een reactie posten