« Laatste bericht | Stil » | Zalig » | Thanks but no thanks » | Ergerlijk » | Om nooit te vergeten » | Gedachten » | Jaloers » | Ontdekking van de week » | Hilarisch hysterisch » | De soundtrack van mijn leven »

Overpeinzingen na twee weken Ione/Jackson, California

  • Het is verdomd lastig om de blogs te kunnen bijhouden. Enkele probeer -met de nadruk op probeer - ik elke dag te lezen, anderen lees ik sporadisch eens, de rest heb ik vandaag allemaal diagonaal overlopen. Misschien wordt het tijd om grote kuis te houden in de lange lijst, al zal ik het, zoals met zoveel, moeilijk hebben om afscheid te nemen. Ja, jullie weten nu wie die bezoeker uit de States is.
  • Aan stupidi- en stommiteiten zijn er blijkbaar geen grenzen. Voornamelijk Amerikanen - too many rednecks - hebben er een patent op, al komen sommige Europeanen toch ook in aanmerking voor deze Oscar.
  • iPhone 1 zit al in Oakland, CA. It's yours, Juju!
  • iPhone 2 moet nog besteld worden. It will be mine!
  • Mijn zondags verwenontbijt: een broodje met 'La Vache Qui Rit', excuseer 'The Laughing Cow' en koffie. Tijdens de week hou ik het bij Cornflakes.
  • Trailer Park Trash bestaat echt. Maar er bestaat ook zoiets als Trailer Park Elite. En die twee 'parken' liggen zowaar tegenover elkaar.

Please Don't Stop The Music.









Ik heb sinds kort google reader en dat is gewéldig interessant! Zo krijg je in een mooi overzichtelijk lijstje al de updates van de blogs die je daar zelf toevoegt.

ik gebruik netvibes... maar zelf daar is niet zo veel tijd meer voor.

veel succes met de grote kuis! ;)

Ook ik zit met Google Reader... en een weekend afwezigheid en drukte met werk heeft ervoor gezorgd dat ik me daarnet door 49 postjes mocht werken *slik*... dan zakt de reageermoed je ook wel in je schoenen...
Maar zo te zien ben ik niet alleen, dus reageer ik hier wel nog.
Doe het daar nog goed aan de ontbijttafel!

Een reactie posten