« Laatste bericht | Ergerlijk » | Om nooit te vergeten » | Gedachten » | Jaloers » | Ontdekking van de week » | Hilarisch hysterisch » | De soundtrack van mijn leven » | R.I.P. Freddy » | L&H » | Le patois du Nord »

Thanks but no thanks

"Word wakker met Roos Van Acker"

Voor mij hoeft het echt niet meer.
Toch niet als ze zo roept.

Bedankt voor je berichtje, je zit ver weg maar 'tis zoveel als ik je hug gekregen heb.
Ik durf niet te kijken naar dat filmpje op Youtube (om nooit te vergeten), is het benauwelijk?
Ben namelijk nogal rap bang in 't donker alleen

Zo ver weg zit ik niet, denk ik...
En het filmpje is inderdaad iet of wat benauwelijk, heeft te maken met 'The Crow'. Als je bang bent alleen in het donker, raad ik je aan om niet te kijken of misschien samen kijken met iemand ;)

Een reactie posten