« Laatste bericht | Ontdekking van de week » | Hilarisch hysterisch » | De soundtrack van mijn leven » | R.I.P. Freddy » | L&H » | Le patois du Nord » | Vraag » | Zot » | Mijn hart bloedt » | Kenia »

Jaloers

Dat ben ik soms als ik zie hoe perfect andere bloggers het kunnen verwoorden.
Hoe ik soms worstel met woorden en zinnen, u kunt het zich wellicht (niet) inbeelden.
De meest gebruikte toetsen op mijn toetsenbord zijn hoogstwaarschijnlijk de backspace en de delete. Gewoon omdat het niet juist klinkt.

Bedankt voor je bezoekje, de opmaak van jouw blog is hoogst interessant.
I'll be back..
Foxy x

Allez nu?? Believe in yourself! Je kan er toch wat van? (Allez, volgens mij toch...)
Maar mss is de inspiratie ff zoek?
Groetjes***

Soms komen de woorden zonder grote inspanning. Soms moet er mee geworsteld worden. De beste schrijvers twijfelen aan hun zinnen dus waarom zou jij het niet doen? Woorden zijn nooit vanzelfsprekend mocht dat wel het geval zijn dan zouden we allemaal zwijgen.

Thx voor de hug x

Een reactie posten