« Laatste bericht | Canvascrack » | Brahim » | Non, non, rien n'a changé » | BELGIUM » | -25% » | Irritant » | Snoop Dogg » | Sunvibz.tv » | Alles kits achter de rits? » | Braaf »

Sporza vs. NOS Studio Sport

Sportverslaggeving is bij NOS Studio Sport altijd veel helderder (qua klank) en op hun site zijn videofragmenten altijd vele malen scherper. Daarenboven lijkt het commentaar bij de Noorderburen objectiever. Maar de Nederlanders lijken ook altijd een aantal seconden later te zijn bij rechtstreekse uitzendingen (of ben ik de enige die dit al opgemerkt heeft?) en onze commentatoren van Sporza - aan die van Kanaal 2 en VT4 maak ik geen woorden vuil, laat staan een link - zijn over het algemeen aangenamer om te aanhoren (de spreekwoordelijke uitzondering is voor mij Mart Smeets) .

Can't have the best of both worlds, I guess.

Update 24/08: gisterenavond was het huilen met de pet op bij Sporza tijdens het live verslag van Real Madrid - Anderlecht. Al die zever errond met Tom Coninx en Gilles De Bilde was er te veel aan, ik wil de wedstrijd zien verdomme, al die omkadering hoeft echt niet. Daarbij was het commentaar van Frank Raes ondermaats, helemaal niet zijn gewoonte. Bijna moet ik hier mijn woorden van gisteren terugnemen, maar ik geef hen nog het voordeel van de twijfel. Het was immers maar een vriendenmatchke...