« Laatste bericht | Get to know yourself » | WTC Sleihagetrappers » | Gewonnen! » | Hip Hop Is Dead » | CMAO » | Back In Business » | Ibstock Lodge Lane » | Merci » | Ontdekking van de week » | ¡Parece mentira! »

Lasgo



Topkwaliteit in hun genre, Belgisch en een knappe frontvrouw. Wat wil een man nog meer...
Nu terug in de belangstelling door 'Dagen Zonder Lief' .

Soon in a cinema near you.

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

Inderdaad een schoon liedje. Op één of andere manier doet haar stem me altijd aan Kim Wilde denken. Ben ik gek of zijn er nog mensen die dat vinden?

Hallo,

Ik vind dat ook het is zelfs al zo geweest dat ik een liedje op de radio hoorde waarvan dat ik dacht dat het Evi van Lasgo was maar toen pleek dat het Kim Wilde was. Ik ben een grote fan van Lasgo!

Greetz Sanne,

Een reactie posten