« Laatste bericht | ¡Parece mentira! » | Putain, putain » | Verdwijn! » | Vreemd » | Hasta La Vista » | Life » | Minachting » | Nu weet ik hoe het voelt » | Zoek de fout » | Niets is nog zeker »

Ontdekking van de week

Of waarom een opstart in dit groenselkot toch nog voor iets goed kan zijn...

De lekkerste broodjes van Zonnebeke (en volgens mijn bescheiden mening ook van verre omstreken) vind je bij slagerij Vandeputte. Met zeker en vast de vriendelijkste bediening die ik ooit al heb gekregen in een broodjeszaak. Ik kreeg er zowaar warm van en geloof me, dat is een wonder als je net uit ruimtes met temperaturen rond het vriespunt komt gekropen. Kortom, een aanrader!

Hé fijn! ik werk voor Vandeputte (heb de site en logo en reklame gemaakt). Ik ben de results voor hun site aan het checken op google en kom zo hier terecht. Ik zal ze je blog eens tonen.

www.culinairhuis-vandeputte.be

Een reactie posten