« Laatste bericht | Gewonnen! » | Hip Hop Is Dead » | CMAO » | Back In Business » | Ibstock Lodge Lane » | Merci » | Ontdekking van de week » | ¡Parece mentira! » | Putain, putain » | Verdwijn! »

WTC Sleihagetrappers

Ik ben er klaar voor, voor het nieuwe wieler(toeristen)seizoen. Net mijn fietske in orde gezet, alleen nog de bandjes op de juiste druk brengen, morgen om 9u vliegen we er in! U mag altijd wuiven of fluiten naar mijn sexy ongeschoren benen mocht u me herkennen.

Ik dacht al...sexy en geschoren benen, dat kan niet...maar khad mislezen :-)

Sexy en geschoren benen gaat wel samen hoor :-) Dat haar moest er al lang afgeweest zijn. Liefst gewaxed of geƫpileerd. Dan weet je ook eens wat een vrouw leiden kan :-p

yeah, sexy en geschoren, tss, er wordt hier nogal wat uit de nek gekletst.
Scheren gebeurt echt niet alleen om esthetische redenen alleen hoor, maar ga geen tijd verspillen met m'n argumentatie.

At least someone is shaving, innit

Een reactie posten