« Laatste bericht | Niets is nog zeker » | Got2B » | Jak » | Sterren op de dansvloer » | You wish you never ever met her at all » | Het is weer van dat (2) » | Het is weer van dat » | Snap » | Niks voor mij » | Lachen! »

Zoek de fout

Uit de cursus 'RF-technologie voor de automatisering' die ik de voorbije week mocht volgen:

"Van diffractie kan in sommige gevallen gebruik gemaakt worden om alsnog ontvangst te hebben op een plaats die bijvoorbeeld achter een wand licht."

Met de daarnaast nogal talrijke dt-fouten in het achterhoofd krijg ik het schaamrood op de wangen. Ik vind dit een ingenieur onwaardig. Let wel, ik kan perfect begrijpen dat mensen fouten schrijven, maar laat dan tenminste je teksten corrigeren door iemand die daar gekwalificeerd voor is. Anders overstijg je nauwelijks het niveau van een (riool)krant waar ik stenen kloten van krijg. En dat is niet zo comfortabel als je het mij vraagt (als je het mij niet vraagt, blijft het even ongemakkelijk).