« Laatste bericht | Snap » | Niks voor mij » | Lachen! » | Een beetje laat » | Oeps » | Doos » | Tons of respect » | He is now » | Damien Rice » | Celebrity Deathmatch »

Het is weer van dat

Drie mensen die ik niet kan uitstaan zijn binnenkort weer te zien op één.

Stany Crets en Peter Van den Begin komen terug. Als Debby en Nancy. Na de fiasco's 'Sketch a gogo' en 'Als 't maar beweegt' , al willen ze dat bij één zo niet gezegd hebben, die twee zijn immers grote happen uit het budget. Kwaliteitsacteurs zijn het wel, zolang ze hun handen van het scenario houden. Diezelfde twee als komieken, ik kan er mijn pap niet mee koelen.

En dan komt ook Bart Peeters weer op het toneel met één of ander programma, 'Ik heb een idee!' genaamd. Daarin zal hij op zoek gaan naar originele ideeën die het leven van alledag kunnen verbeteren. Bart Peeters als presentator, ik erger er mij aan: veel te gemaakt, gekunsteld. Diezelfde Bart Peeters als muzikant, komiek en scenarioschrijver is pure klasse, als presentator kan ik hem niet af. Maar ja, ook Bart Peeters kost de VRT bakken geld, dus de return on investment moet gemaximaliseerd worden.

Ik heb een idee! Ik zend een mail naar idee@een.be en ik vraag de verbanning van de drie personen van de VRT-schermen in bovenvermelde hoedanigheden. Zend ze desnoods in ballingschap naar VTM. Mijn alledaagse leven zou er alleszins door verbeteren.

Doet ie het of doet ie het niet?
Doen jullie het ook of doen jullie het niet?


Update: de mail is verstuurd.

Beste,
Ik heb een meervoudig idee dat mijn alledaagse leven in ieder geval zou verbeteren: Bart Peeters, als presentator, en Stany Crets en Peter Van den Begin, als komieken, zouden van de VRT-schermen moeten geweerd worden. Met diezelfde personen in andere hoedanigheden heb ik geen enkel probleem: Bart als muzikant of komiek, laat maar komen. Stany en Peter als acteurs, direct!

Dank bij voorbaat,

Uw nederige belastingsbetaler,

Mzungu

Ik hou jullie op de hoogte.

euh wie wil je dan wel op de buis zien? Emma? Martine (Prenen), Reddy De Mey?:)of de gebroeders Verreth?

Miss Coorevits bijvoorbeeld :p

Amai, makker, ge hebt een groot bakkes zo verstopt op 't internet!

... zei iemand die zich uitgeeft als 'debby en nancy'. De pot verwijt de ketel enzoverder? Of last van mps? Whatever. I do not care at all. Dit is mijn blog met mijn mening. De uwe kunt ge wat mij betreft steken waar de zon nooit schijnt.

nope, zeiden Debby en nancy zelf!

Een reactie posten