« Laatste bericht | Een beetje laat » | Oeps » | Doos » | Tons of respect » | He is now » | Damien Rice » | Celebrity Deathmatch » | Euh » | Kibera » | Temperamento Latino »

Niks voor mij

Kiezen that is.
Ik heb hier namelijk al een tijdje twee cadeaucheques liggen, één voor de FNAC en één voor de Free Record Shop maar ik kan maar niet beslissen wat ik er mee ga kopen.
Een boek ("Een verhaal van liefde en duisternis" van Amos Oz, ...)?
Een cd ("100 op 1", "Rhythms del mundo",...)?
Of hebben jullie nog betere voorstellen?

Ik heb gans hetzelfde probleem en van pure stress heb ik dan nog een slechte cd gekocht met 1 van die bons ... khad bij mijn eerste gedacht moeten blijven :-)
Enfin i'll be in the neighbourhood tonight! :-)

CD: the ultimate collection van Vaya con dios
Boek: de Bijbel :))

Had ook al gedacht aan die van Vaya Con Dios. Pure klasse eigenlijk.

En Dana: wat kom jij in godsnaam zoeken in dit gat? Volleybal in Menen ofzo? Of Roeselare?

Een reactie posten