« Laatste bericht | Doos » | Tons of respect » | He is now » | Damien Rice » | Celebrity Deathmatch » | Euh » | Kibera » | Temperamento Latino » | Bavetje (2) » | Bavetje »

Oeps

Blijkbaar heeft een nobele onbekende mij een stokje, dat al weken circuleert, toegeworpen. Een stokje waarin verzocht wordt om vijf dingen te vertellen die 'men' nog niet over je weet. Hier zijn ze:

  1. Ook ik ben een verlegen persoon, vooral in grote groepen waar ik haast niemand ken of in kleine groepen waar de persoon die alle aandacht naar zich toe trekt niet tot mijn kennissenkring behoort. Eénmaal ik me aanvaard voel in de groep, loopt het gelukkig wel los.
  2. Het heeft 'eeuwen' geduurd vooraleer ik kon stappen. Volgens mijn ouders heb ik enorm lang gekropen. Het is zelfs zo erg geweest dat ik op een dag tussen de suikerbonenplanten in de moestuin was gekropen waardoor ze mij met moeite teruggevonden hebben.
  3. Ik heb ooit nog een jaar in een turnclub gezeten. U weet wel, met zo'n spannend lycrapakje enzo. Verder heb ik hiervan alle herinneringen geband!
  4. Op een blauwe maandag ben ik ooit nog eens naar een opname van TOTZ in de Manhattan in Leuven geweest. Ik mocht toen via via gratis binnen (één of andere klant van mijn pa voerde toen donsdekens in, uit China en die werden gepromoot door Silvy Melody). Ik zag er Isabelle A, Mama's Jasje en consoorten in vol ornaat. Sedert die dag kunnen Isabelle A en Silvy (Melody) wel nog weinig verkeerd doen bij mij.
  5. Twee zware ongevallen heb ik overleefd en ik ben blij dat ik het nog kan navertellen: het eerste maakte ik mee als passagier van een toenmalige studiegenoot (auto over kop op de ring rond Kortrijk), het tweede was ik bestuurder en gebeurde in muur van mist op de A19 ergens ter hoogte van Wevelgem. Sedert dat tweede ongeluk ben ik niet meer van dappersten als het op in de mist rijden aankomt, zelfs al is het al meer als 7 jaar geleden.

Het stokje verder gooien? Vang het maar als je kunt...