« Laatste bericht | De perfecte dag ervoor » | Situatieschets » | Terug naar... » | ¿Cómo viviré? » | Crawling in my skin (and more) » | Hoe maak ik me oeverloos belachelijk? » | Voor wie het aanbelangt » | World Food Day » | Some words of advice » | Expo Velo samengevat »

(Opnieuw) bekeken en te licht bevonden

  • De (Rechtvaardige) Rechters: ze halen simpelweg niet meer het niveau van de voorgaande jaren, laat staan het niveau van 'De Perschefs', of nog beter 'De Taalstrijd'. Tekstschrijver Wouter Deprez wordt overduidelijk gemist en nee, ik zeg dit niet omdat Preetje ooit 4 jaar zijn broek, simultaan met de mijne, versleten heeft in een klaslokaal van deze school.
  • Man Bijt Hond: ook hier lijkt het niveau ver zoek.
  • Willy's & Marjetten: jammergenoeg meer wenkbrauwengefrons dan gelach van mijnentewege. 'Buiten De Zone' gaf me net het tegenovergestelde gevoel.

Noem mij maar een nostalgicus.

ja dat van de rechters ben ik eens. w&m vind ik goed ontspaning. Buiten de zone was in de tijd top!!! nooit iets beten gezien in vlaanderen.
man bijt hond heeft betere dingen gedaan maar de max vind ik vrienden van de poëzie met wim helsen. die man verdient een stantbeeld.

groeten van een buur

ja, waar is de tijd van 'Schipper naast mathilde':)))

de perschefs waren killer. DaniëlVan Avermaet, Uytterhoeven, Mortier, zelfs Bea VanderMaat zat daar ook nog wel eens bij zeker of ga ik hier uit de bocht. Soit, de RR bekijk ik niet, 't boeit me niet echt.
Maar dat u gedomme in mjiènde school liep.

Een reactie posten