« Laatste bericht | Terug naar... » | ¿Cómo viviré? » | Crawling in my skin (and more) » | Hoe maak ik me oeverloos belachelijk? » | Voor wie het aanbelangt » | World Food Day » | Some words of advice » | Expo Velo samengevat » | Vragen van de dag » | Respect voor een ex-klasgenoot »

Situatieschets

Vorige donderdag...

Tgfkap, the girl formerly known as perfect, komt bij onze lesgroep staan en komt trakteren omdat het haar verjaardag is met zo'n mengeling van Twix-Mars-Snickers-Bounty-mini's. Beleefd als ik ben, neem ik er ééntje aan, wens haar proficiat en geef haar drie kussen. Zegt ze ongegeneerd: "Ja, ik zou alles doen om piepers te krijgen é".

Ik wist niet waar ik het had...

Piepers? ;-) Damn ik woon aan de verkeerde kant van 't land :-)
maar niettemin een schitterend postje, kwerd er van slag al gewoon bijna goegezind van :-)

Lol. Klinkt als iets dat ik er in een goeie bui ook wel eens zou durven uitflappen zo :o)

Een reactie posten