« Laatste bericht | Respect voor een ex-klasgenoot » | Enjoy the silence... » | De (schaam)rode loper » | Absurde dromedaris » | Mañana » | Schaam op jou » | Van de Veire es loco » | And House Music Was Born... » | The Kooks » | Vaststelling »

Vragen van de dag

  • Waarom erger ik mij bijvoorbeeld aan dt-fouten of het verkeerd gebruik van 'noemen' en 'heten' en gaan anderen er zo nonchalant mee om?
    Beroepsmisvorming kan het niet zijn, want techniek primeert in mijn job. Waarschijnlijk een overblijfsel van 6 jaar Latijn in het secundair.
  • Waarom geloof ik totaal niet dat er mij op een vrijdag de 13de iets ergs zal overkomen terwijl mijn vader (zijn vader, mijn grootvader - die ik nooit gekend heb - dus, is namelijk gestorven op een vrijdag de 13de) daarvoor blijkbaar doodsangsten doorstaat?
  • Wat moet ik hiervan denken? Een vriend zei daarnet op msn: "Ik heb een nieuwe job, nieuwe uitdagingen en ik ga er financieel op voorhuid." Ik wil er het liefst van al niet over nadenken, denk ik dan.

lang geleden dat ik hier nog eens geweest ben.
en als het een troost is: ik wil ook dingen die ik niet kan betalen (die beige camperbotten van 210€... waarom waarom waarom zo veeeeel... :()
en dt fouten zijn ergerlijk!
net zoals alle schrijffouten.
Die voorhuid slaat wel alles ;)

kmoest vrijdag solliciteren en test doen, met PEN en PAPIER, kwas gewoon niet meer in staat om leesbaar te SCHRIJVEN man, zo gewend aan PC ...
heeft dit iets te maken met uw onderwerp ? lol

Een reactie posten