« Laatste bericht | Mzungu asinus est » | Must read » | Cheerleader » | Zonder doping » | Wat ik denk als ik Nadal zie tennissen » | In memoriam » | Pure satire » | Maman, travaille! » | Begoarn of geboarn? » | Only in Africa »

Titelloos

Een moreel rechtse tjevenstaat, go figure. Ik kan niet anders dan vaststellen dat Vlamingen gewoon kortzichtig zijn en vooral heel vlug vergeten.

Eén klein voorbeeld:
nog niet zo heel lang geleden was Hasselt zogezegd de beste stad om in te leven. Nu krijgt de SPA, verantwoordelijk voor nagenoeg alle verwezenlijkingen, klappen in die stad dat het niet mooi meer is. Ik kan er niet bij, maar ik ga er niet meer woorden aan vuil te maken. Ik ben wellicht te stom om het te snappen.

What the heck, Fuck Authority!

kiezers zijn vee en vee is vaak dom

blogde ook iets gelijkaardigs :)

blij te lezen dat ook in Gilwe iemand dergelijke gedachten heeft

Een reactie posten