« Laatste bericht | Non, non, rien n'a changé » | BELGIUM » | -25% » | Irritant » | Snoop Dogg » | Sunvibz.tv » | Alles kits achter de rits? » | Braaf » | Comments » | Before the Music Dies »

Brahim

Kan er alstublieft iemand die oetlul een brandblusapparaat zetpilsgewijs toedienen om vervolgens de veiligsheidspin te verwijderen? Of hang hem wat mij betreft aan uw trekhaak en rij er een paar keer mee rond de ring van Brussel. U zou mij (en veel anderen) een enorme dienst bewijzen. Dit is alvast uw beloning:

Wat is me dat hier allemaal. Ik moet dringend op blogtoer gaan, alles verandert zo rap...mooi design alleszins!

Gracias :)

Lang geleden dat ik die clip gezien had. Nog niet zo lang geleden dat ik zijn stem gehoord had. Hij heeft namelijk een volgens mij redelijk fantastische cover-cd uit met eightees covers. De cd kreeg de redelijk voor de hand liggende titel 'nineteeneigtees' en er staat een versie van 'so, central rain' van REM op die ik nog sterker vind dan het toch al heel sterk origineel (van de tijd toen REM nog vernieuwend was, lang geleden dus). Dus als je ooit 'nineteeneightees' van Grant Lee Phillips tegenkomt denk er dan eventjes aan dat het zijn geld meer dan waard is.

Thx voor de clip en groetjes;-)

Een reactie posten