« Laatste bericht | Memories » | Key » | Decoding Women's Personal Ads » | Wim Helsen Capitole » | ¡Vamos Oscar! » | Marx » | Misdemeanor » | En duv nog ne kjir zeggen damme widder trage zin! » | Squash (2) » | Bericht aan Marcel Vanthilt »

Landis test positief

Mijn vurige wens van 20 juli laatsleden blijkt toch nog uit te komen: Oscar Pereiro wint normaal gezien de tour (als één of andere procedureslag Landis niet vrijspreekt).

Een overwinning met een wrange nasmaak: waarschijnlijk wordt alles beslist voor de spreekwoordelijke groene tafel, Oscar (en natuurlijk ook alle andere renners) werd bedrogen door een vriend, en ga zo maar verder.

Noem me nu opportunistisch, whatever, maar ik had al mijn twijfels bij de buitenaardse prestatie van Landis. Wie haalt er in godsnaam in één van de zwaarste bergritten een gemiddelde van ongeveer 38 km/u en dit helemaal alleen?

Eens te meer een harde slag voor de sport die mij het meest dierbaar is.

Waar gaat dit stoppen?

dat stopt nooit...
Maar als de tour weer voorbij is, mindert het weer.
Ik kan niet wachten :)

bij de koers stopt 't meestal over de meet.
Koers blijft de max!

Ik ken maar één iemand uit Geluwe die in Kenya geweest is en met een Focus rijdt.
Ik ken maar één iemand uit Geluwe die in Kenya geweest is.
Ik ken maar één iemand uit Geluwe.

En dat zijt gij, spannend he :)

En ik denk dat ik weet wie jij bent! Spanning weg :p

pff, wat een party pooper :)

Really amazing! Useful information. All the best.
»

Een reactie posten