« Laatste bericht | De wet van Lineker » | TOUR DE FlagRANCE » | ... » | 7 » | Digitale televisie » | 87 » | Associaties » | Allez les bleus » | Kan het nog duidelijker? » | Oeleboele »

Coxyde

Zaterdagavond een aantal terrasjes gedaan in Koksijde. Geen enkele nederlandstalige ober opgemerkt.
Quelle horreur!

je hebt toch geen frans gesproken zeker? Heb het ook al meegemaakt en ze begrepen dus ook geen letter Nederlands hé, welkom in West-Vlaanderen!

Op zo'n momenten is Frans mij totaal onbekend ;)

Moeilijk gaat ook hé... Ik vind het op zich ook zeer eigenaardig dat ze geen frans spreken, maar ik doe daar zelf niet moeilijk over. Mijn frans trekt op niks, maar ik help me wel uit de brand...

@survivor: ik volg even niet. Die obers zijn dus niet nederlandstalig. Koksijde ligt in Vlaanderen. Waarom zou ik dan Frans moeten spreken?

Werkende in Laethem-Saint-Martin, je sais ce que tu veux dire.
Juk!

tsss
Ge had naar ons jeugdhuis moeten komen!
Democratische pintjes en westvlaamse bediening :)
De Koksijdse dijk is enkele maanden aan het verfransen...
Oostduinkerke is het volgende kustgedeelte dat zal worden ingepalmd... Maar ik zal het blijven vertikken om frans te spreken!!!
Desnoods fris ik mijn spaans op, zodat ze allemaal paf staan :D

Zolang ik in odk blijf komen zal er toch nog één zijn die Nederlands spreekt, schrijft, denkt... Maar goed, ik heb ook 't schijt aan de beau monde die dergelijke "mondaine" badplaatsen bevolkt en bevuilt.

Een reactie posten