« Laatste bericht | Ergernis » | Which OS Are You? » | Johnny Depp » | Volharding loont! » | Verspreking » | Troost » | Geschokt » | Aids » | Viskes bakken » | Boodschap aan België (en de wereld) »

Back in full force

Daarnet toverden de tv-pagina's van HUMO zowaar een glimlach op mijn lippen. Cold Case verschijnt vanaf vanavond namelijk weer op KANAALTWEE: de blauwogige blondine Kathryn Morris in de rol van harde doch sexy detective 'Lily Rush', Danny Pino in de rol van coole doch gevoelige inspecteur 'Scotty Valens' en de rest van de cast kan ik al smaken vanaf aflevering 1. Ik had de hoop al bijna opgegeven, maar vanavond zijn ze terug in één van de intelligentste misdaadseries van de laatste jaren. Alleen jammer van de reclame-onderbrekingen.

shit, ken ik ook niet.

we zullen eens enkele gaten in mijn cultuur opvullen dan :)

Een reactie posten