« Laatste bericht | Which OS Are You? » | Johnny Depp » | Volharding loont! » | Verspreking » | Troost » | Geschokt » | Aids » | Viskes bakken » | Boodschap aan België (en de wereld) » | Ik ben niet ziek »

Ergernis

Tot voor kort had ik nooit last van vervelende pop-ups tijdens het surfen, zelfs al gebruik ik geen pop-up-killer (ik weiger die te gebruiken omdat je dan ook soms interessante informatie mist). Maar de laatste tijd word ik meer en meer lastiggevallen door vervelende pop-ups van onder andere ilead.itrack.it zodat ik overweeg om toch een pop-up-killer te gebruiken want te pas en te onpas komen die ondingen tevoorschijn.
Wat me dan nog het meest van al verbaast, is dat de meeste van die pop-ups te maken hebben met cursussen Spaans en aanverwanten. Hoe weten die pipo's in godsnaam dat ik al zes jaar Spaans volg? Ik zoek nagenoeg niks op i.v.m. die lessen op het internet, ik laat regelmatig programma's als Ad-Aware en Spybot Search & Destroy hun werk doen en toch slagen ze erin om mijn aandacht te trekken. Iemand tips om hier van verlost te worden?