« Laatste bericht | Good Shape » | Zwanger » | Squash » | Tegenstrijdigheid » | Cijfer van de week » | What candy are you? » | Carpoolen » | Hulp gevraagd » | Grunge » | En nu nog wat blokskes leggen... »

Inspiratieloos

Dan nemen we onze toevlucht tot een stokje:

1. Wat is de totale grootte aan muziekbestanden op je computer ?
Op mijn portable staat ongeveer 15 gigabyte: van oude krakers over schlagers naar belpop tot deathmetal. Mijn vaste pc heeft nog meer muziek ter beschikking, maar ik heb nu geen zin om die bak op te starten, enkel om een antwoord te krijgen op deze vraag.


2. Wat is je laatst gekochte cd ?
Homo Erectus van Gorki


3. Wat is letterlijk het laatst geluisterde nr voor je dit bericht las ?
What Else Is There van Royksopp


4. Geef 4 nrs door die je heel vaak beluistert of die veel voor je betekenen.

  • Another Day in Paradise van Brandy feat. Ray J: een cover van jawel, Phil Collins, maar wat r&b moet zijn voor mij.
  • Universal Nation van Push: ik ben geen dance/trance/house-freak maar dit is gewoon een klassieker in zijn genre.
  • I'm Allowed van Buffalo Tom: goede wijn behoeft geen krans.
  • My Mind Is Dangerous van Life Of Agony: onbekend is onbemind.

5. Aan welke 3 personen geef jij het stokje door en waarom?
Iedereen die het wil. Ik dwing niet graag iemand.

universal nation, ik ken da en da's een bèreplaatje :-)
werkt nogal naar een climaxje toe ;)
heerlijk

Een reactie posten