« Laatste bericht | Het spookt in mijn koppeke » | De kogel is door de kerk » | Omkoping » | Engels » | Valentijn vandaag » | Te moe om iets deftigs neer te pennen » | Beauty, horror and despair » | Boomerang » | Inspiratieloos » | Good Shape »

Big Brother

Vanaf vanavond krijgen we de zero-privacy-versie van dat k*tprogramma door onze strot geramd en er is geen ontsnappen aan: op de radio, in de kranten, overal vinden ze het nodig om er reclame voor te maken. Mij interesseert het dus geen reet wie er allemaal in dat huis zal hokken en het interesseert mij nog minder wat ze er allemaal uitspoken: ik ben niet van plan om ook maar één minuut te kijken en ik hoop dat ik er nooit toevallig op uitkom, just a hell of a waste of time...

Want, zeg nu eerlijk, wat zou ik kunnen ontdekken? Een nieuwe lachende van fake-boobs voorziene Betty? Een nog nieuwere rebellerende Spillie? Of de nieuwste nog irritantere Frank Molnar? Ze mogen ze alledrie, en al hun nabootsers, kielhalen en vierendelen. Het interesseert mij geen REET, herhaal ik, en ik heb er nu al te veel woorden aan vuil gemaakt.

O ja, Sandrine, ge daalt in mijn achting.

Je moet voor de grap in De Morgen ergens deze week eens kijken naar de opleiding die de meeste bewoners hebben genoten... Door het wegvallen van de maandelijkse stempelcontrole en bij gebrek aan aandacht nu dus in Big Brother. Proleten (dat rijmt op scheten)!

Een reactie posten