« Laatste bericht | Threesome » | Murphy's Law » | Wie O Wie » | Indeed we have » | Next! » | Voor de dames » | One down » | 17 dagen » | Nico Mattan » | Feel Good Music »

Het is weer voorbij

John 'Wizard of Wishaw' Higgins voor de tweede keer wereldkampioen snooker ondanks het bewonderenswaardig tegenspartelen van Mark 'The Jester From Leicester' Selby. Schitterend tactisch snooker gezien met deskundig commentaar van Clive Everton, geassisteerd door oud-spelers zoals John Virgo, Willie Thorne, Dennis Taylor en Neal Foulds. En daarbij ook nog diepte-informatie, gepresenteerd door Ray Stubbs en Hazel Irvine, met gepaste tussenkomsten van nog actieve spelers zoals Steve Davis, John Parrott en Jimmy White. Alleen Terry Griffiths, die hoeft niet meer voor mij, must be his awful accent.

In het oog te houden volgend jaar:

  • Mark Selby
  • Judd Trump (misschien wel de eerste tiener die wereldkampioen wordt)
  • Ding Junhui
  • ...
Al blijf ik natuurlijk een boontje hebben voor Matthew 'The Welsh Dragon' Stevens. Maar vraag me niet naar een reden, I have no idea at all.

Ter info: list of snooker player nicknames

Ik heb er geen sikkepit verstand van maar die naam heb ik wel gehoord bij Peter Van de Veire 's morgens :)

@ Life is a dance: tijd voor een snookerles me dunkt :)

Een reactie posten