« Laatste bericht | Dukes » | Удача » | Losse flodders » | Que en paz descanse, Isaac. » | Thuis » | Visionair » | Kwaliteit in het kwadraat » | Willy's en Marjetten » | Tijdloos » | Wie vindt de link? (2) »

Tegendraads

  • Pearl Jam en Nirvana
  • Blur en Oasis
  • Christina Aguilera en Britney Spears
  • Rolling Stones en The Beatles
  • (vul maar zelf aan)

Alhoewel ik mij niet van de indruk kan ontdoen dat ik hiermee tegen de algemene teneur inga, heb ik de eerst genoemde altijd beter gevonden dan de tweede, waarmee ik niet wil gezegd hebben dat de tweede alleen maar parels voor de zwijnen gegooid zouden hebben.

Am I weird or are you?

I'm weird denk ik ... :-) laat ons zeggen dat ik het niet altijd eens ben met de eerste keuzes (Nirvana! om maar een voorbeeld te geven) maar gelukkig verschillen smaken ... tzou anders maar een saai wereldje zijn! :-)
have a nice day!

Volgens mij ben je niet weird, ofwel zijn we het allebei ;-)

Een reactie posten