« Laatste bericht | Anabolica » | Het lukt niet! » | Een waarheid als een koe » | Verkiezingen » | Een dag te vroeg... » | Poëtisch Fuck You » | Androgyn power! » | Of hoe iemand waarvan je het nooit had gedacht je ... » | Die goeie ouwe tijd » | Hersenbreker »

Flandrien

Gedurende een tweetal uurtjes voelde ik me vanmorgen als wijlen Briek Schotte: wind, regen, geen beschermkledij noch regenvestje en pech op het wekelijks fietstochtje met de wielertoeristen, kortom een dwangarbeider op de fiets.
"Ké geduwd ip min pedoalen totdak nimjir wiste van wukke prochie da'k woare".
Doorweekt thuis gekomen, een warm bad genomen en ik kon er weer tegen. Dacht ik...
Deze namiddag 'gesneuveld' in de zetel, constant in slaap gevallen en weer wakker geschoten (westvlamse oazetuksjes) , hopelijk is dit niet de voorbode van één of ander griepje.

zwijgt! Vandaag ook door de regen gedesht met mijn gasten, khad ook een raar hoestje daarnet...

zwijgt! Vandaag ook door de regen gedesht met mijn gasten, khad ook een raar hoestje daarnet...

oei :-)

natuurlijk geen voorbode.
gewoon eens afgezien.
zo hoort't dan ook.
moet je meer doen :)

Een reactie posten