« Laatste bericht | Amparo Cortés » | Quick en Flupke » | Aldus Mémé Tchité » | How evil am I? » | Mijmering » | R.I.P. » | Link » | Stomme stoot » | De Belgische klucht Fehriye Erdal » | Meer dan ergernis »

Impédrie

Gisterenavond kreeg ik een lumineuze ingeving: ik zou al mijn nog niet gesorteerde MP3's benamen en sorteren volgens groep. Ik begon er aan met volle moed maar na tien minuten werd het een Tantalus-kwelling, na een halfuur bleek het eerder te ontaarden in een Sysifus-arbeid, na twee uur bereikte ik moe, uitgeput maar tevreden het beoogde doel.

Het voornemen is nu geworden: van zodra er iets gedownload wordt, SORTEREN! Eens zien hoe lang we dat kunnen volhouden. O ja, een nobelprijs zou er moeten uitgereikt worden aan diegene die er iets op vindt om alle MP3's een naam, die een zinvolle betekenis heeft, te geven (en bijvoorbeeld niet depechemode~567.mp3) . Tegelijkertijd mag alle informatie in de MP3-tag weggeschreven worden.